onsdag 30. juli 2014

Swing Tag


Hei alle sammen!

Nå har jeg lekt meg med mdf produkter fra Fernli Design og
metallpynt fra Elegant Embellisment.

Resultatet ble en Swing-Tag!

******

Hi everyone!

I have played with awesome products from Fernli Design
and Elegant Embellisment.

The result; a Swing-Tag!

Enjoy!

Front of Tag
Jeg startet med to #8 tags som jeg sprayet med Prima Bloom Spray
i Presious Stone og Worn Leather.
Disse limte jeg sammen for å tagen stiv nok.

******
I started of with two #8 tags, these I sprayed with Prima Bloom Spray
in Presious Stone and Worn Leather.
I then glued the tags together for added stability.

Back of Tag

Det lille panelet er festet med kjetting og eyelets.
i midten hang jeg en teardrop krystal.
På toppen har jeg brukt to ulike lærbånd og grossgrain.

******
The small panel are connected with eyelets and chain.
In the middel I hanged a teardrop crystal.
On the top of the tag I used two diffrent leather ribbon and a grossgrain ribbon.


På baksiden av tagen har jeg brukt de to midtre av Clock faces og to cogs fra Fernli design.
Epoxyen er fra Vintage edition.
Bildet er fra Kort&Godt og metalpynten under clock facen er fra Elegant Embellisment.

******
On the backside of the tag I have used the middel two of the Clock faces set
 and two Cogs from Fernli Design.
Epoxy sticker from Vintage Edition.
The image are from Kort&Godt and the metal under the small clock face are from
Elegant Embellisment.


Nøkkelen er fra etsy, kjøp her.

******
The key are from etsy.


metalpynten har jeg brukt tre forskjellige typer som jeg har klipt og limt sammen.
Pynten i midten er en dewdrop.

******
On the metaldecor I have used three different types that I have cut and glued together.
In the center I glued down a dewdrop
 





Her har jeg brukt Decorative panels og cogs fra Fernli Design.

******
Here I have used Decorative Panels and cogs from Fernli Design.


På forsiden har jeg brukt deler av Flourish set 3 & 5 fra Fernli design.
alt er svertet med TH Gathered Twigs.
sammen av flere forskjellige typer.

******
On the fornt I have used parts of Flourish set 3 & 5 from Fernli Design.
Distressed the parts with TH Gathered Twigs.
The metal are several different types cut and glued together




signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar