onsdag 13. august 2014

Tapetblomst på kort

God morgen!

Et litt anderledes kort idag.
Tenkte å vise at man kan bruke mye forskjellig å ha på kort.
For noen år siden fikk jeg en haug med tapetbøker fra min gamle designlærer
og her er det masse godbiter som kan brukes.

På kortet har jeg klippet ut en blomst fra tapet og poppet den opp
med 3D puter.
Bak har jeg brukt Spellbinders Mystical Embrace.
Alle kanter er svertet med TH Walnut Stain.

******
Good Morning!

A bit different card today.

Wanted to show that you can use a lot of different thing on a card.
A couple of years ago my old design teacher gave me a heap of old wallpaperbooks,
these got loads of neat design to cut out and use.

On the card I used a flower from a wallpaper and popped it up with 3D pads.
On the background I used Spellbinders Mystical Embrace.
All egdes are distressed with TH Walnut Stain.





Stempelet er fra North Star Stamp og stanset ut med Spellbinders Mystical Embrace.

******
 The stamp are from North Star Stamp and diecut with Spellbinders Mystical Embrace.
 



Håper dette var til inspirasjon!

Legg gjerne igjen et ord eller to, så kommer jeg innom bloggen din og :)

******
Hope this was inspiring!

Drop a word or two and I will come by your blog too :) 
signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar