søndag 25. september 2016

En liten Steampunk-post

God Kveld!

Fikk et tips i dag på StempelScrap-messa av ei venninne
at Stempelglede søker etter en gjeste-designer

innen Steampunk!!

Gjett om jeg må søke!

Jeg rakk ikke å lage det helt perfekt, siden jeg var på treff og ikke 
hadde noen stempelglede-stempler med meg.
Så derfor velger jeg å vise Steampunk-tagen jeg lagde idag
og en liten kollektion av noen av mine steampunk-arbeider
med metalltap og stempler.

 ******

Good Evening!

 Got a tip today from a friend at the StempelScrap Fair..
That Stempelglede are looking for a guestdesigner

with Steampunk style!!

I had to apply!

Unfortunely I could not make it perfect since I was at a crop and
did not have any of my Stempleglede stamps with me.
So instead I choose to show the Steampunk tag I made today,
with a collection of my former Steampunk work made with 
metaltape and stamps




















 

Gleder meg til å høre hva Stempelglede synes,
kanskje det blir mye mer spennende saker her på bloggen ;)

Jeg synes det er gøy når det søkes etter designere som har en anderledes stil,
det viser at det fins mange ulike retninger å gå etter her i scrappeverdenen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar