mandag 26. juni 2017

Sign for all - DT The Trinket Parlour

Good Morning!

From this month subscription box, form The Trinket Parlour, I was inspired to make a 
three part project!
A hanging sign, a door sign and a tag.

The hanging sign is going to friend of mine, that makes ball-jointed dolls as a hobby
and I know he does not have a sign in his little workspace!
My dad have for a long time wanted a door sign for his mancave/woodwork-room
and the wrench was perfect!
The tag I dont have a specific person in mind...
who knows...
maybe you will get it in the mail?

❤❤❤❤❤❤

God Morgen!

Når jeg fikk denne månedens boks, fra The Trinket Parlour, ble jeg inpirert til å
lage et tredelt prosjekt!
Et skilt, et dørskilt og en Tag.

Skiltet skal en venn av meg få, han har nylig startet opp med a lage ball-jointed dolls som hobby og jeg vet at han ikke har noe skilt i hobbykroken sin!
Paps har lenge villet ha et dørskilt på tre-rommet/verkstedet sitt og
 den skiftenøkkelen som var med var helt perfekt!
Tagen derimot har jeg ikke noe spesiell person i tankene...
hvem vet...
Kanskje du får den i posten?

❤❤❤❤





The Hanging Sign





The Doorsign





 The Tag

















Dies:
Tim Holtz - Tattered Pointsettia
 
Mønsterpapir/Designpaper:
The Trinket Parlour - Paper napkin
 
Pynt/Embellishment:
 The Trinket Parlour - June Subscription Box
Lace
Metaldecor

Blekk/Ink:
Modpodge - Matt
Finnabair - Black gesso
Inka Gold - Old Silver
Inka - Kobalt Blau
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar