mandag 28. august 2017

Folded book & video

Good Morning!

A wee bit late, but I have finally gotten around to make a few
yt videos!

As a DT member at The Trinket Parlour I have wanted to make a 
semi tutorial on how I make & decorate a folded book.
At the end of the blog is the link to the 1 of 3 videos
and the other 2 will be linket to the blog as soon as they are finished uploading
(yes, my internet is as slow as a snail...)

Below is photos of the finished book

❤❤❤

God morgen!

Litt treg av meg, men jeg har endelig klart å lage noen yt videoer igjen!

Som DT medlem hos The Trinket Parlour har jeg lenge ønsket å lage en 
semi tutorial på hvordan jeg bretter & pynter bøkene.
Så på enden av blogginnlegget har jeg linket den 1 av 3 videoer,
de 2 andre vil bli linket så snart de er ferdig lastet opp
(ja, nettet mitt er like treg som en snegle...)

Under har jeg bilder av den ferdige boken

❤❤❤














Link to the video

Part 1


Part 2


Part 3

COMMING SOON!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar